Doprava a platba

Spôsoby doručenia tovaru:

OSOBNÝ ODBER na adrese Makovického 56/5, 01001 Žilina

V prípade osobného odberu nie sú účtované náklady na balenie ani prepravu. Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. V prípade tovaru, ktorý nie je na sklade bude Prevádzkovateľ o možnosti vyzdvihnutia informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať počas pracovnej doby, prípadne po dohode aj mimo otváracích hodín. 

KURIÉR

Tovar doručovaný kuriérskou spoločnosťou DPD
Prepravné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0 Eur vrámci Slovenskej Republiky. Cena prepravy zahŕňa možnosť večerného doručenia (voliteľne) a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u dopravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Prevádzkovateľ zodpovednosť. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže Spotrebiteľ uhradiť predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi: 

a) v hotovosti na dobierku v mieste určenom spotrebiteľom v objednávke

b) bezhotovostne platobnou kartou - vopred

c) bezhotovostne prevodom na účet - pri výbere tejto možnosti spotrebiteľ obdrží zálohový list so všetkými údajmi k platbe. Tovar bude expedovaný po obdržaní platby   na bankový účet.